Формувальне оцінювання

У Концепції Нової української школи задекларовано зміни підходів до
оцінювання результатів навчання. Одним із таких підходів є формувальне
оцінювання, яке вважають оцінюванням для поліпшення навчання.
16 березня на засіданні шкільної педагогічної спільноти кафедри інформатики
та фізико-математичних дисциплін обговорювали питання формувального
оцінювання у середній та старшій школі. Для реалізації навчальної діяльності,
підвищення інтересу учнів та зацікавленості відбулося ознайомлення з сучасними
сервісами, методами та інструментами формувального оцінювання. Кожен учитель
навів приклади застосування формувального оцінювання під час власних уроків.
Учасники засідання вважають, що формувальне оцінювання дозволяє не лише
оцінити рівень навчальних досягнень учнів, а й вчасно виявити прогалини у
знаннях та їх мінімізувати.