Мова навчання: українська.
Вивчення іноземних мов та мов національних меншин: англійська, німецька, російська.
Напрям навчання: загальноосвітній.
Індивідуальна форма навчання.
Сімейна форма навчання.
Особливості діяльності закладу 2019-2020
Впровадження ідей гуманної педагогіки при формуванні ключових компетентностей учнів школи.
Використання технічних засобів (гаджетів) для комунікації та демонстрації прийомів роботи під час освітнього процесу.
Робота школи народних ремесел для вчителів міста на постійній основі.
Реалізація шкільної програми «Музейна педагогіка».
Впровадження українсько-швейцарського проєкту ОДГ/ОПЛ «Розвиток громадянських компетентностей в Україні – DOCCU».
Участь у проєкті «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність»Участь у Всеукраїнському проєкті «Енергоефективні школи: нова генерація».Участь у пілотному проєкті – шкільний DOCCU / ТИЖДЕНЬ проти булінгу.
Реалізація шкільного проєкту учнівського самоврядування «Школа – територія прав дитини».
Реалізація шкільного проєкту «Освітній простір руками дітей».
Пріоритетні напрями роботи: екологічний, національно – патріотичний, правовий.
Впровадження у роботу НУШ освітньої програми”На крилах успіху” (на базі 1-Г класу)Профілі: математичний, українська філологія
Угода з Національним політехнічним університетом ім. Ю. Кондратюка.
Кадрове забезпечення: 63 учителі, з них:
-учителів-методистів-10;
-старших учителів-11;
-вищої категорії-29;
-I категорії-10;
-II категорії-12;
– магістрів – 4;
– спеціалістів – 2;
– 11 розряд – 2;
– 10 розряд – 1;
-бакалаврів – 2.
А також працюють педагог-організатор, практичний психолог, керівники гуртків.
ОСОБЛИВОСТІ МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:
-23 навчальні кабінети;
-2 спортивних зали;
-2 навчальні комплекси;
-10 інтерактивний навчальний комплекс;
-танцювальний клас;
-читальний зал, оснащений комп*ютером, ксероксом, телевізором, DVD;
-1 кабінет обслуговуючої праці;
-1 майстерня (столярно-слюсарна);
-ігрова кімната ГПД;
-3 кабінети початкових класів мають МП, комп*ютер, екран;
-7 кабінетів старшої школи мають комп*ютери;
-3 кабінети старшої школи мають телевізор+DVD;
-усі комп*ютери підключені до мережі Інтернет.

Вересень 1938 року…У Полтаві відкривається нова середня школа № 27. У той час вона була найвищою і найкрасивішою серед освітніх споруд міста. Учні, яких переводили сюди з інших шкіл, дуже пишались тим, що будуть навчатися в ній.
У 1939 році відбувся перший випуск десятого класу. Їх, випускників, було 22.
У 1940, 1941 р.р. зі стін 27-ї випускається по два десятих класи.
Майже всі випускники 1939 – 1941 р.р. були на фронті. Та не всім їм судилося повернутися до рідного дому з курних шляхів війни. Деякі із довоєнних випускників школи, що пережили лихоліття війни, залишилися добрими друзями школи. Один із них – випускник 1941 року – Орлов Яків Борисович, довгий час був головним режисером народного театру міського будинку культури.
1941 – 1943 р.р. – найтрагічніші в історії школи. У 1941 році тут знаходився військовий госпіталь № 3396-4313, а потім окупанти перетворили приміщення на конюшню. Відступаючи, підірвали будівлю. І пройшло довгих 9 років, перш ніж школа наповнилася дитячим сміхом, голосами, пролунав дзвінок і до класу зайшов учитель.

11 січня 1952 року – другий день народження школи. Пахне свіжою фарбою, на підвіконнях – вазони з квітами. Школа чекає дорогих гостей. 8 година ранку… Гостинно розчиняються двері нової школи. Учні заповнили світлі й просторі класні кімнати. Розпочався шкільний день…
З 1952 по 2010 р.р. з її стін вийшло 166 золотих та срібних 156 медалістів.
Школа пишається сотнями своїх вихованців, що працюють на благо нашої України.
З того часу минуло майже 60 років. За цей період школу закінчили десятки тисяч жителів нашого міста.